środa, 9 kwietnia 2014

Newsy

Cześć , bardzo was przepraszam za brak postów ale mam problemy z dodawaniem zdjęć na twitterze i przez to wszystko co związane z TV i kontami , które prowadzę runęło w gruzach i kompletnie wyszłam z rytmu . Czuję jakbym miała zaległe miliony zdjęć i informacji . Postaram się poprawić :)

- The Vamps - Lovestruck 
- 7 kwietnia odbył się koncert dla Teenage Cancer Trust, dzięki niemu sprzedano 70500 biletów po 5 funtów, dochód został przekazany dla nastolatków zmagających się nowotworem
- '' Jestem pewien ,że dziś dzieje się coś ważnego , ale nie mogę wymyślić co... ? '' tweet z 7 kwietnia
- Chłopcy mają nowy header i tło na twitterze
- W nowym numerze Bravo pojawił się artykuł i plakat The Vamps
- Nowe filmiki !  

- Dean już jutro leci do Paryża
- Jutro chłopcy wybierają się do BBC Radio 1
 - Chłopcy są podekscytowani spotkanie z fanami 17 kwietnia 
'' Nigdy nie kochałem siebie nawet w połowie tak jak kocham ciebie '' Brad kiedyś na koncercie do każego fana
- James słuchał nowego singla Ed'a Sheeran'a i bardzo mu się spodobał

- Tristan podczas wywiadu , nie wiadomo na pewno czy to prawda więc lepiej traktować to średnio     poważnie
R: Więc to nie są plotki o tobie i amerykańskiej dziewczynie , Tris?
T : Jest taka dziewczyna , którą spotkałem była na wakacjach w Londynie . Ona jest naprawdę fajna. Jestem szczęśliwy będąc z nią. Byłem przerażony mówią o niej fanom ale oni ją zaakceptowali i pisali o niej naprawdę miłe rzeczy. Lubię ją.


Tweety James'a 
'' Niektóre dziewczyny są tak cholernie przerażające .. Nie mówię o Was kochane fanki , nie martw się ;) wszystkie jesteście piękne ''
'' Nadal tonę w miłości i piję dopóki nie jestem pijany ''
'' Nigdy nie spotkałem takiej dziewczyny ''
'' Dlaczego żyjemy w czasach w których '' following '' jest najważniejszą rzeczą dla niektórych? Jest coś więcej w życiu ''
'' Chce usiąć i rozmawiać z ludźmi w prawdziwym życiu , chce ich naprawdę poznać . Internet jest niewłaściwy ''

Tweety Con'a 
'' O mój Boże mój profil na twitterze się zmienił ( na computerze ) ''
'' Właśnie kupiłem ogromną butelkę soku pomarańczowego i jeśli pytasz dlaczego to powodem jest sok pomarańczowy ''

Filmiki z Instagram 
- Jonnor

- Ich uśmiechy >>> 
- Śpiący Condora


- Fani + Luke

- Filmiki z koncertu dodane przez Joe


Teenage Cancer Trust



hmm Tris się jakoś zestarzał



 m.in z Capsar Lee


 Singiel Can We Dance pokrył się platyną w Australii!!



Tris  z rodzeństwem

Dziewczyna Joe Laura i siostra Jenny


'' W mojej głowie nadal pozostają ci 3 faceci. Jedyne co się zmieniło to to ,że mamy najlepszą 4 i fanów ''
James


W Boost Jucie Bars


W Nandos
 <3
 Hahaa
 Koń Tris'a , Tony
 Tames
 Tronnor
 backstage


James tęsknił za Luke'iem


Jadley

 James na siłowni




Fin w młodości





2 komentarze:

  1. dzięki za informacje! idę kupić bravo haha <3 super blog, codziennie wchodzę, POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń