czwartek, 24 kwietnia 2014

Newsy

Cześć :)

- Chłopcy za kulisami z BBC Radio 1 
- Są prawdopodobnie znów razem w Londynie
- Last Night jest na 14 miejscu oficjalne listy przebojów
ich album jest na 2 miejscu
- Tutaj dzisiaj można kupować przed premierowo bilety na trasę od 19 naszego czasu , 26 już normalnie 
- Bilety kosztują 32,50 funtów
- Chłopcy zmienili ikonkę na wspólnym twitterze
- JJ z Union J słuchał Wild Heart w samochodzie 
- Brad przekroczył 600 tys. follow na tt
- Jonnor chce wiedzieć , którego  utworu nie możemy się doczekać usłyszeć najbardziej na trasie
- James i Brad byli wczoraj w Sweat The Small Stuff w BBC3
- Tristan chciałby pójść na randkę z Kendall Jenner
- Zooey Deschanel dała follow Brad'owi

Tweety Connor'a : 
'' Wybieram się na wycieczkę dzisiaj '' wczoraj
'' Po prostu uderzyłem się w głowę naprawdę mocno o gitarę :( fhdjd ''

Tweety Tris'a : 
'' Po prostu wypiłem 1590 kalorycznego drinka po siłowni.. czy ja umrę? ''

Tweety James'a : 
'' Moja kostka nadal boli brr ''
'' Uwielbiam to kiedy taksówka się spóźnia ''
'' Nie fatyguj się pisaniem smsów Brad .. On nigdy nie ma , nigdy nie będzie odpowiedzi ''


 Rozpoznajecie który jest który? :)


                                    
 <33
 Bronnor


Jadley

James dziś

Selfie z Tay
 #chłopak
 wydaje mi się ,że to brat Tris'a ale na 100 pewna nie jestem

 Trissy boy
 Con dziś na siłowni
                                          
Nie ma pytań
haha



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz