sobota, 5 kwietnia 2014

Co u The Vamps?

Cześć :)

- The Vamps będą supportem Austin'a Mahone w lipcu i sierpniu w Ameryce!  Dziennikarz o tejże trasie 

                       

- W Polsce będzie można kupić album chłopców! Od 22 kwietnia ! Cena albumu to 38,99 lub 49,99 , prawdopodobnie do sprzedaży trafi także DVD za 72,99 ( oczywiście ceny mogą ulec zmianie )
- 14 kwietnia dadzą koncert na Westfield w Londynie , wstęp jest wolny
'' Robimy kolejny darmowy koncert bo cię kochamy i chcemy ci coś dać... bilety  ''
Pod tym linkiem kryje się informacja gdzie będzie można kupować album Meet The Vamps
- W studiu wczoraj 
-  Tames 
-  Głos James'a >>> -
- '' Jestem taki szczęśliwy ,że możesz posłuchać naszego samplera yay .. Jak... Mam wielki uśmiech na twarzy i nadzieję ,że się podoba '' Brad

Tweety Con'a :
'' Właśnie dowiedziałem się ,że jeśli wymieszasz ananasa z jakimkolwiek innym owocem smakuje jak niebo ''
'' Poszedłem do pokoju i James spał , nagle po prostu usiadł powiedział kolację i poszedł spać
upiorny ''
Dean : '' Kocham cię Connor za to ,że byłeś najzabawniejszą rzeczą jaką kiedykolwiek widziałem ''
Con : '' Haha dziękuje bracie ''

Tweety James'a :
'' Każdy stara się  być miliarderem , ale kiedy patrzę na ciebie po prostu mnie to nie obchodzi ''
'' Ja zakochałem się w twoich oczach ale nie znasz mnie jeszcze ''

- 06.04 -   chłopy będą odpowiadać  na pytania w On The Big Top 40 . Można zadawać im pytania 
- 14.04 -  dadzą koncert na Westfield w Londynie , wstęp jest wolny


Dziś o 19 zaczyna się twitcam , o 20 dodadzą jakieś wideo , o 00:00 rozpocznie się follow spree a o 00:45 kolejny twitcam!
Dodając   możecie zadawać chłopcom pytania na które odpowiedzą podczas twitcam'a

 

Na iTunes można przesłuchać album deluxe Meet The Vamps



Istnieje jeszcze 500 przedpremierowych kodów 
Last Night EP jest już w sprzedaży


 Album Meet The Vamps pojawi się 14 na całym świecie z wyjątkiem :


Chłopy nie mogą się doczekać koncert w O2 EMPIRE 7 kwietnia na Teenage Cancer Trust

 The Vamps jest wszędzie

w Sunday Brunch dziś











Connor w czasie wywiadu jeździł na koniu

'' Chyba najlepiej powiedzieć ,że nie powinienem wracać na konia już nigdy ''

<33
 z fanami



 Tradley , Conor i Jack Maynard , Jack Bitton , Michael Pearce

 '' Próbujemy być cool ''

 Jadley
 Tradley
 A Team

 Jenny , siostra Joe ma dziś urodziny!


 James i jego nowy ulubiony chleb




 Śniadanie James'a


Con zachwycał się wczoraj swoimi skarpetkami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz