niedziela, 13 kwietnia 2014

Co u The Vamps?

Cześć :)

- Jutro oficjlana premiera pierwszego albumu The Vamps!!!!!
- Last Night jest na 2 miejscu list przebojów
- The Vamps i Ed Sheeran chcą podjąć współpracę!
 - '' Album wychodzi o północy czy to jest naprawdę... Czuję jakby ktoś z nas żartował.. nie to nie prawda nie wierzę ''

Tweety James'a :
'' Ludzie ze mną w porządku , mam zdecydowane poglądy w internecie na temat social mediów wśród  nastolatków  , to nie zmienia tego ,że kocham was! ''
'' Jestem błogosławiony ,że zajmuje się moją pasją jak pracą. To nie jest to co miało na celu spór. Jestem upokorzony przez wasz wsparcie ''
'' Prawda jest taka ,że jestem normalnym nastolatkiem który potknął się w szalony sposób w życiu , jest to dla mnie obce .. Próbuje to zrozumieć haha ''
'' Chce tylko pisać piosenki i grać na gitarze ''

 Dziś o 17 naszego czasu chłopcy byli w BBC Radio 1 

                                         





                                 

We Love Pop




 Chłopcy byli dziś na pikniku!
http://instagram.com/p/mu9umdytDn/





James zrobił sobie coś w nogę i jest opuchnięta :(



Plakat na budce informujący o nadchodzącym albumie

 Jonnor

z fanami dzisiaj









 Dziś o 21:30 odbył się twitcam 




1 komentarz:

  1. Super że podejmą współpracę z Ed'em ! ;3 Bardzo go lubię i na pewno razem z TV stworzą coś naprawdę świetnego :) Nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń