sobota, 20 września 2014

News |

- The Vamps organizują konkurs ponieważ już niedługą wracają do Ameryki , aby tam koncertować ! Do wygrania spotkanie i występ w ich teledysku! Wiadomość na ten temat KLIK


- 1 lutego 2015 wystąpią na Mall Of Asia Arena
- Somebody To You ma 30 mln wyświetleń!!
- Obecnie chłopcy są w swoich domach rodzinnych!
- za 3 dni pierwszy koncert na trasie Meet The Vamps Tour!
- '' Gdzie jest mój samochód gdzie są moje klucze gdzie są moje ubrania '' J.
- '' Kocham James'a Bay '' KLIK

Chłopcy przeglądali wczoraj prezenty od fanów przesłane na ich fan mail!

( adres na który możecie wysłać listy , kiedyś już podawałam ale teraz jest dobra okazja żeby Wam go przypomnieć :) haha )
The Vamps
Prestige Mngt
The Matrix
91 Peterborough Road
London
SW6 3BU
United Kingdom



Jejku genialne!

'' Kupiłem gitarę dwa dni temu , podpaliliśmy ją dzisiaj . Teraz nie wygląda na nową '' J.

 #samotnyjoe

Chłopcy

James w McDonald's wczoraj

'' Żyję w absolutnym śnie tutaj ''


Wspaniały prezent od Nike!


 '' Wielki zasada... Nigdy nie ignoruje telefonu od mojego kochania @bradleysimpson ''


James dziś


Connor również zaczyna przygodę z iSupp


Będzie wkrótce wyglądać jak Arnold


Bas przed

i po

Connor i jego brat Lewis


'' Tęskniłem '' B.


1 komentarz:

  1. Hej, mam do sprzedania używaną płytę ,,Meet The Vamps", jest w bardzo dobrym stanie. Jeżeli ktoś jest zainteresowany może do mnie napisać - olcia.o@interia.pl

    OdpowiedzUsuń