czwartek, 25 września 2014

News | Meet The Vamps Tour

Witajcie :)

- The Vamps wydali płyty z występami i piosenkami  świątecznymi . Na razie to pre order KLIK
- Jenga Challenge KLIK
- Tristan na scenie >> KLIK
- Zabijam czas w tour busie przed występem... Co mam robić? T.

Tweety James'a : 
'' Słyszałem o dziewczynie , która miała atak zeszłej nocy. Mam nadzieję ,że wszystko w porządku i myślałem o tobie cały ranek. Wiele miłości ''
'' Spędzam około 85 % nago. Jestem naprawdę zaskoczony ,że nie ma zdjęcia kiedy jestem nagi jeszcze w internecie ''

'' To było absurdalne , brak mi słów
Wy ludzie
Jesteście niesamowici ''
B.

Trasa oficjalnie się zaczęła przedwczoraj odbył się występ w Sheffield , dziś Newcastle
Shout About It KLIK
Oh Cecilia KLIK
CWD KLIK


Twitcam w sobotę o 15 naszego czasu , chłopcy mają ogłoszenia dotyczące światowej trasy!


  Oh Cecilia w wykonaniu gwiazd YouTubes dla Teenage Cancer Trust , naprawdę warto obejrzeć! KLIK


w październikowym Candy Magazine


Setlista koncertów

The Vamps na potrzeby trasę wydali program po niej , o sobie






 Koszulki , które można kupić przed koncertami



Bilety z autografami jakieś fanki!


 Przed Sheffield City Hall







Jestem tak bardzo dumna!
'' Słysząc krzyk ludzi jest dla nas rzeczywiście nierealne . Absolutnie kocham Was '' J.



Support




 '' Miała na sobie koszulkę 'pocałuj mnie' ''









z Luke Friend

Brad grający na perkusji!

'' Zaszliśmy tak daleko od Fify i chłodnych zimowych poranków kolego ''  James :')


Tort upieczony przez fankę!

James i Luke otrzymali w prezencie od Pandory bransoletki




Nowa gitara

James rozpoczął treningi z Gray'iem Quinn


 '' Nigdy nie bój się zaakceptować i ogarnąć niedoskonałości [...] Nazywam się James i mam trądzik. A ty jak masz na imię? ''



'' To naprawdę boli ''


James wsparł akcję Emmy Watson #HeForShe


'' On znalazł swój lunch ''



Bluesman

 Brad za raz po pierwszym występie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz