sobota, 6 września 2014

News | Oh Cecilia , BBC Radio 1

- Chłopcy wystąpią w CBBC Friday Download Movie
- Specjalne wydanie Popstarmagazine z The Vamps można znaleźć w : Costcutters , Londis , Superleague , Easons , Supervalu czy WH Smith
- Kolejny filmik dla AwesomenessTV , tym razem to relacja z urodzin Tristan'a KLIK
- Dla Popstarmagazine KLIK
- '' Ja i Con napisaliśmy piosenkę! Mam nadzieję ,że to polubicie!'' KLIK
- The Vamps pojawiają się w filmiku Caspara Lee ( 00:16) KLIK

 5 singlem z płyty zostanie Oh Cecilia , uwaga zaśpiewana wspólnie z Shawnem Mendes! Oh Cecilia
Na iTunes można zakupić pre order EP z zupełnie nowym utworem The Vamps Hurricane! iTunes

'' Jakie jest twój ulubiony singiel , który do tej pory wypuściliśmy? Jaki chcesz następny ? '' Wasze typy? :)


w BBC Radio 1 wczoraj



z Nickiem Grimshaw






plakat i artykuł w Shout Magazine

Chłopcy wystąpią na Radio 1 Teen Awards


Connor znalazł się w 10. najbardziej wpływowych szkotów na twitterze


Connor




Nowa ikonka

 '' Nagrywanie ''

'' Zostawcie mnie i moje wąsy w spokoju ''


James na siłowni


prezent od fanki

kochany

 '' Chce tatuaże ''


- Jeśli chodzi o Lusię Hackney to to czy jest dziewczyną Connor'a nie jest do końca potwierdzone , znalazłam taką informację -ze sprawdzonego źródła - to jest ich życie i oni wiedzą najlepiej jak jest.

( Zauważyłam ,że gdy nie jestem teraz tu tak często zmniejszyła się liczba wyświetleń bloga , to daje mi sygnał żebym się bardziej postarała i tak zrobię, proszę jedynie jak zwykle o wyrozumiałość x )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz