wtorek, 25 lutego 2014

Newsy

Cześć ,

- Zapowiedź do teledysku Last Night , który już bardzo niedługo! 
- Wywiad dla MTV youtube.com/watch?v=9ZWyCh1d2wA&feature=youtu.be …
- Wczoraj Adam Slack z The Struts ( Joe także jest managerem tego zespołu ) miał urodziny!
- Dla Radio Disney
 WH 
 LN 
 - James napisał ,że wygląda jak Rudolph po opalaniu
- Con nie ma odpowiednich ubrań na pogodę jaka panuje w LA
- Brad napisał po wyjściu singla czy nam się podoba bo spał i nie wiedział co się dzieje


Chłopcy w lipcu wystąpią na  Isle Of Wight Festival 


The Vamps są nominowani do nagrody od Radio Disney z wieloma artystami m.in Little Mix czy Austin Mahone


Wywiad dla iHeartRadio


z fankami na lotnisku w LA



Kolejne zdjęcia z koncertu w NYC






w Los Angeles





Con ma płytę z autografami od Panic at the Disco


selfie klatki piersiowej od James'a


<3

Zdjęcie wykonane przez Kris'a Askey'a

:)


7 komentarzy:

  1. Połowę z tego co napisałaś, przeczytałam wczoraj na innym blogu, także trochę jesteś opóźniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim poście napisała, że dzisiaj doda notkę, ponieważ wczoraj nie miała zbytnio czasu :)

      Usuń
    2. zabawne jest to ,że przez ponad pół roku prowadzenia tego bloga nie dostałam ani jednego hejta , nie rozumiem czemu teraz nagle jest on taki zły , chyba to nic dziwnego ,że zdjęcia i informacje są podobne , tak notka była opóźniona bo dodałam ją dzień później , normalne

      Usuń
  2. To jak nie ma czasu to po ch*j prowadzi bloga haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osoby , które czytają mojego bloga rozumieją ,że czasem nie jestem wstanie dodać posta bo mam też inne rzeczy do zrobienia , po drugie na stronce na twitterze wszystko pojawia się regularnie

      Usuń
  3. Mam nadzieję że nie przejmujesz się tymi hejtami ;)
    Twój blog jest super koffam go ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że nie przejmujesz się tymi hejtami ;)
    Twój blog jest super koffam go ;*

    OdpowiedzUsuń