wtorek, 11 lutego 2014

Co u The Vamps?

Cześć ,

Jutro i 10 rano naszego czasu bardzo ważne ogłoszenie!

- Dziś ostatni koncert z trasy Red Tour , na którym supportem są The Vamps
- James chciałby być na koncercie 5 second of summer
- Tris chciałby mieć zęby Beyonce
- New Capital FM TV Advert 2014 

       

To były najlepsze dwa tygodnie koncertów w moim życiu. Dzięki za tak wiele @/taylorswift13 i jej niesamowitej drużynie. Nigdy tego nie zapomnę . James

Con złamał wczoraj prawą rękę, spadł ze sceny


Z Connor'em jest ok ludzie. Dzięki za wiadomości. On po prostu musi odpocząć przez kilka dni. Straszny moment dla nas wszystkich.

                                    




Rzeczy , które można było kupić podczas Red Tour w O2 Arena London


Tort z okazji ostatniego koncertu chłopców przed Taylor Swift


Tradley :)

James tęskni za Connor'em , co może wskazywać na to ,że Connor'a nie było z nimi :)


Impreza urodzinowa mamy James'a


Hahahah

The Vamps w portugalskim Bravo , zostali nazwali boysbandem


ilysm :*

Link do Twitter'a i Ask'a znajduje się teraz po prawej stronie na samej górze :)






















5 komentarzy:

  1. Oni są śliczni .Mają super piosenki

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd macie te zdjęcia Connora ze złamaną ręką? : (

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć! w końcu się odważyłam się założyć swojego bloga, ha! zazdrość mnie taka wzięła, a też mam conieco do powiedzenia.
    parę razy z Tobą pisałam przez aska, regularnie odwiedzam bloga i dzięki niemu jestem na bieżąco. :D czekam na więcej i zapraszam serdecznie do siebie!

    buźka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boysband, serio? ._.
    Ja zapraszam do siebie, chętnie poczytam komentarze! http://mydirectionisyourdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń