niedziela, 2 lutego 2014

Newsy

Hej :) Dziś pracuje jak maszyna , dosłownie

Twitter : https://twitter.com/PolandTheVamps1
Ask : http://ask.fm/thevampspolandfans

bilety na show British Summer Time na którym chłopcy wystąpią 6 lipca 

Con odpowiadał na pytania od fanów z #TheVampsLoveTaylor

Fan : Najlepszy wynik w Flappy Birds? Con : 24 , do niczego :(

Fanka : Gdybyś mógł mieć jakieś zwierzątko jakie to by było? Con :Chce iguana , mógłby się zaprzyjaźnić z Rex'em

Fan : Chłopcy jesteście podekscytowani show w NYC? Nie mogę się doczekać! Con : Tak , kochamy Nowy york taaaak

Fan : Jestem tutaj , jesteście niesamowici , kocham was xoxox Con : aww , dziękuje , jesteś kochana

Fan : Dlaczego nie dasz mi follow? Con : dajemy? ;)

Fan : Kiedy wrócicie do LA? Con : wkrótce moja przyjaciółko wkrótce ;)

Fan : Podczas tour zróbcie koncert w Londynie Con : Oczywiście ale kto wie gdzie :)

Fan : Jaka jest twoja ulubiona piosenka Taylor Swift? Con : moja is I knew you were trouble!

Fan : Ulubione jedzenie? Con : Chipsy

Fan : Jaka jest twoja ulubiona piosenka , która wykonujecie podczas show Con : Zawsze będę uwielbiał grać Wild Heart! ale teraz Last Night

Fan : ulubiona piosenka? Con : weightless by all time low yeeeeeaaaahhhh!

Fan : nocne granie czy oglądanie filmów? Con : nocne granie jest niesamowite

Fan : jeśli mógłbyś mieszkać wszędzie gdzie by to było? Con : w moim łóżku zawsze

Fan : Kiedy przyjedziecie do Chicago? Con : naprawdę wkrótce

Fan : Blink 182 czy Green Day? Con : Blink 182 ale green day są także fajni

Fan : Herbata czy kawa? Con : nie lubię gorących napoi

Fan : Rex jest z tobą w O2 Arena? Con : on zawsze jest gdzieś ukryty

Fan : z kim wolisz się ożenić? ja czy ja? Con : ja hahaha

Fan : jaki masz wynik w Flappy Birds? Con : Cons 24 , Deans 3

Fan : Kto ma teraz najdłuższą brodę? Con : chyba teraz ja hahhaa

Fan : wolisz mieć inwazję w łóżku czy pocisk w pępku? Con : hahaha pocisk w pępku żeby było trochę dziwnie

Fan : Jak się masz dzisiaj? ps. obserwuje mnie Con : teraz spocony

Fan : ulubiona gra na zawsze? Con : CALL OF DUTY OR SPYRO THE DRAGON
Fan : ulubiony smak Pop Tarts? Con : truskawka

Fan : chciałabyś mieć zielone włosy? Con : Tak , oczywiście! Pozwalam pomalować sobie włosy na zielono , wszyscy razem

Fan : Wolisz kąpiel w grochu czy w fasoli? Con : Aktualnie uważam ,że kąpiel w fasoli byłaby przyjemniejsza!

Fan : ulubiony film? Con : Harry Potter i Lord of the rings

Fan : najzabawniejszy moment na scenie? Con : upadłem :(((

Fan : Ryba lub delfin czy rekin? Con : jestem cholernym delfinem

Fan : koty czy psy? Con : psy

Fan : co lubisz robić za kulisami? Con : Kocham spać bo sen to sen i jest piękny

Fan : mosh pits jest przerażające , jak można to robić ( skok w tłum)
Con: mosh mosh mosh to brzmi jak mlaskanie jedzeniem aye

Fan : twoje ulubione słowy czy powiedzenie? Con : aye

Fan : Wolisz tkwić w basenie z rekinami czy utknąć w windzie z pszczołami? Con : Jesteś zła!



Ciasto wykonane przez fankę :D 


z wczoraj :)
 *kaszle*

Trissi T dzisiaj


ta mina

identyfikator Tris'a podczas tour

zdjęcia z występu dzisiejszego







z Luke'iem

oto co James napisał o wspieraniu Taylor


Last Night nowa piosenka chłopców : 


powodzenia jutro jeśli idziecie do szkoły oraz miłego odpoczynku jeśli nie :D

Brad na dobranoc




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz