sobota, 21 września 2013

newsy ;D + fakty + pytania

Cześć ;D Post jest po północy , oczywiście jestem jak zwykle nie zorganizowana :)


Chłopcy zrobili dziś Twitcam'a :)
tutaj macie link : http://twitcam.livestream.com/ffa24

Przed tc ;D


J: I wtedy ja do niego ,że nie powinien tak mówić


B: Robię zdjęcie! Tris proszę o uśmiech

 T: James naprawdę? Zaimponowałeś mi


 taka moja wyobraźnia xdd przepraszam za to haha

The Vamps w gazecie :D 

                       

Nowy filmik chłopców :)
 


Biedny Seth! Z pieska stał się owieczką


Patrzcie jaka przeróbka! James na pewno będzie wyjątkowym tatą  <3


James :)
 ;D



Con z fanką ;)
 Fanki :)

Na kanale Ebony pojawił się taki filmik! Jest naprawdę fajny ;D 


                     


dzisiaj kilka faktów , nie ma ich dużo ale staram się szukać jakiś nowych ;)
co myślicie o dodaniu zakładki ze wszystkim faktami? będzie łatwiej je odszukać

61. James obgryza paznokcie.
62. Connor przefarbował przód swoich włosów na blond
63. Joe jest manager'em także innego zespołu The Struts
64. James cierpi na trądzik ;c
65. Connor uwielbia podróże nocą
66. Dziewczyna Joe ma na imię Laura
67. Twitter Laury Coleman : http://instagram.com/misslauracoleman
68. Najlepszy przyjaciel James'a to @OhSoAdam
69. Tris i James mają po 182 cm wzrostu , są najwyżsi z zespołu
70. Connor ma młodszego brata


mam nadzieję ,że spodobały wam się małe zmiany na blogu ;)
chcecie żebym  założyła aska i tam odpowiadała na możliwe pytania? jeśli tak to proszę napiszcie mi
pomyślałam również , aby założyć zakładkę z Polish Vampettes , jeśli chcielibyście również  napiszcie mi o tym w komentarzach ;D
dziękuje za każdy komentarz i wejście na bloga , ily ;*





1 komentarz:

  1. To z tymi faktami z fajny pomysł! I myślę, że powinnaś zastanowić się nad jakimś konkretnym szablonem :3

    OdpowiedzUsuń