niedziela, 8 września 2013

Co u chłopców ?

Cześć!
dzisiaj tyle dzieje się u chłopców! Jestem tak bardzo dumna , uśmiecham się cały dzień , tak bardzo się rozwinęli , tyle się zmieniło :) Jesteśmy szczęściarami ,że ich mamy <3 :')

A więc : o 16 ( czasu polskiego ) chłopcy mieli Twitcam'a ( chyba go nie zapisali ;c ) o 17 na ich konto na YouTube zostały dodane 2 filmy . o 18 występowali na Nickelodeon Awards , natomiast od 21 występują jako support Seleny Gomez .
Jak widzicie chłopcy mieli dziś pracowity dzień :)


Hmm , tak raczej są nadzy :)




Pierwszy filmik :)

                                    


Drugi filmik :)


                  


 Chłopcy zachęcają do kupna ich płyty oraz wykonań CWD James'a i Con'a :)
https://shop.virginemi.com/thevamps/


Bracia <3


Przed występem

The Vamps i Selena Gomez! :D


James i Selena :)
 Tris i Sel :)
 <33
 James dziś rano :)

 Dean i Con wczoraj wieczorem ;D


 Pies Ebony . Prawda ,że słodki? *.*


Tristan'owi śniło się ,że James i Brad byli chorzy . Zorganizowali z Connor'em przedstawienie i Tris został wygwizdany :(  biedny xd


James dodał na swojego bloga : http://jamesmcvey.tumblr.com/ posta o trądziku , na który cierpiał / cierpi nadal 
Wiem co przeżywa , na pewno nie jest  to dla niego łatwe ;c 


I wanted to take some time to talk about an area of my life that has effected me majorly from the age of about 12 to present day. ‘Acne’ is something that we all know about; whether you’ve had it, still suffer from it, or know others who do, acne is know by all of us. I have to be honest and say that acne has effected me severely throughout my teenage years- I’d never be able to look at people’s eyes throughout school and I regularly went to bed worrying about how bad my skin would be the next day. I’ve tried various different tablets and creams over the years, washed with facial faces that claim to reduce spots and even adjusted my diet in order to minimise the chances of having outbreaks. I know people claim that there is actually no evidence to suggest that diet and acne is directly linked but I’m not willing to take that chance! Haha. Basically, I wanted to just tell anyone who may be reading this who suffers form acne that they are not alone… In fact, did you know that 80% of people experience a degree of acne in their lives? What I’m trying to say is even though sometimes you might look in the mirror and not want to leave the house, and trust me, I’ve been there so many times, it’s not as bad as you think- the truth is spots feel a hell of a lot worse than they look. Whilst you might think everyone is looking at your skin, they’re more than likely trying to find your eyes for conversation. Everyone occasionally feels insecure and that’s in no way unusual, and what I’m trying to say is that acne is normal… I guarantee there are millions of others at the moment feeling like you are… You’re not alone and I know that because I am one of those people.


tłumaczenie :

Chciałem poświęcić trochę czasu , aby porozmawiać o rozdziale w moim życiu , który zaczął się około 12 roku życia i w dużym stopniu je zmienił . ' Trądzik ' jest czymś  o czym wszyscy wiemy , miałeś go , nadal cierpisz z tego powodu lub znasz kogoś kto z nim walczy . Muszę być uczciwy i powiedzieć ,że trądzik dokonał wiele zmian w moim nastoletnim życiu , nigdy nie byłem wstanie spojrzeć w oczy ludziom z mojej szkoły , codziennie kładłem się spać z myślą jak będzie wyglądać moja skóra następnego dnia . Próbowałem przeróżnych tabletek , kremów , przemywałem twarz z myślą ,że zmniejszę mój trądzik , a nawet zmieniłem swoją dietę , starając się zmniejszyć pojawianie się nowych pryszczy . Wiem , że ludzie twierdzą ,iż w rzeczywistości nie ma dowodów na to ,że dieta i trądzik są ze sobą powiązane , ale byłem gotów zaryzykować! haha . Chciałem powiedzieć tylko każdemu , kto to czyta i cierpi na trądzik ,że nie są sami ... Tak naprawdę czy wiesz ,że aż 80% ludzi cierpi na trądzik w swoim życiu ? Co próbuje powiedzieć , chociaż czasami patrzysz w lustro i nie masz ochoty na wyjście z domu - a uwierz miałem tak wiele razy - nie jest tak źle jak myślisz ,że jest , a prawda jest taka ,że czujesz się dużo gorzej niż wyglądasz naprawdę . Chociaż wydaje ci się ,że każdy patrzy na twoją skórę , prawdopodobnie szuka twoich oczu , aby z Tobą porozmawiać . Wszyscy czujemy się czasem niepewnie i to nic nadzwyczajnego , chce powiedzieć ,że trądzik to coś normalnego ... Gwarantuje ,że milion  innych osób czuje się podobnie jak ty ... Nie jesteś sam, wiem to ponieważ jestem jedną z tych osób.

na dziś to tyle , ily ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz