niedziela, 8 września 2013

Co u The Vamps ? ;D

Cześć
dziś sporo zdjęć i informacji ;)

Jutro o 16 czasu polskiego chłopcy robią Twitcam'a <3



Followujcie ich trasowego manager'a xd @/findonttweet

 Dziś Vamps byli supportem Seleny Gomez :)

Selena na scenie




Connor , Tris i Benjamin :)
Instagram Ben'a : http://instagram.com/benjamineverest



Nickelodeon






                                     


Chłopcy mają jutro wystąpić na Nickelodeon Awards

Team Vamps xd
 Ben :)

Największa ćma jakąkolwiek widziałem wyleciała właśnie z mojej szafy... Uratuj mnie przed zjedzeniem i chroń moją duszę 


Wziąłem Connor'a za zakładnika i teraz przejmuje  jego Twitter'a , nigdy już go nie zobaczysz . dobranoc
z poważaniem
ćma

hahahahhaha ;D

Rex 



Śpiący Con

Connor i Seth <3

Gdzie jest Connor?
zdecydowanie jest najsłodszy z całej klasy :D


Bronnor <33

Brad :)




Dean i Brad
Jesse !!

James :)


 jak Wam się podoba?
 Dean i James
 James i @/NiamhSkinner

Dean i Tris :)

Con i Tris

Tradley
 Tris i Connor
 Tradley

James dodał na swojego bloga coś osobistego ... 


Jutro to dla Was przetłumaczę :) 

na dziś to wszystko , ily ;* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz