poniedziałek, 5 sierpnia 2013

support + newsy

Witajcie :) Jestem u mojej cioci właśnie i nie jestem pewna czy posty będą pojawiać się codziennie . Ale jak widzicie dzisiaj jest ;D

Wczoraj nasi chłopcy pisali ,że dziś ogłoszą jaką ważną wiadomości , a mianowicie będą oni SUPPORTEM SELENY GOMEZ na jej 2 koncertach w Londynie 7 i 8 sierpnia . Jestem z nich cholernie dumna :D



Tutaj można kupić bilety na te koncerty :) http://www.eventim.co.uk/selena








Chłopaki grają dziś koncert w Cardiff  . Zaczęli również mini trasę koncertową :) 


The Vamps tęsknią za Union J ;D


Są uroczy , prawda?  <33


Chcielibyście żeby James tak wyglądał? Ja nie , teraz jest idealny 


Na dzień dobry

,, Jesteś najlepszą rzeczą jaka kiedykolwiek była moja '' aww , myślicie ,że to o jego dziewczynie? Szczęściara 
Tris i ConCon piją coś xd 
Deszcz w UK 


Zjadłabym takie , Connor dodał na swojego IG


Tristia i Connor :)


Brad dziś rano *.*
<3




Jutro postaram się przetłumaczyć te 2 artykuły ale nic nie obiecuje :)

Głosujcie na chłopców http://www.teennowmagazine.co.uk/ :)

ily ;** 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz