niedziela, 11 sierpnia 2013

newsy

Przepraszam ! Nie pisałam nic dwa dni , bardzo mi przykro ale nie miałam czasu :( Już jestem ;D

Chłopcy grali koncert w Birmingham . Jutro będzie to Szkocja , nie wiem gdzie dokładnie napisze wam

Teledysk do Can We Dance ma ponad 500 tysięcy wyświetleń ;D

Podobno Brad źle się czuł ale jest już lepiej

James podpisał to zdjęcie : My life
*.*



Fani z Glasgow


Con z fanką o imieniu Ria

Chłopcy - bez Brad'a - i Nina Nesbitt


James i Nina :)


Tris , James i Con



Aww <33

Nowy lepszy Brad z brodą w krótszych włosach i jak? xd 



Chłopcy i Ryan z Lawson

James , jedno z moich ulubionych chyba 






Adam na śniadaniu z James'em


Joe dodał to zdjęcie ConCon'a na swojego Instagram'a 


Widzicie gdzieś Connor'a?
Ja tak , był przesłodki <33


Zwierzaczek zespołu ;D


Jedno zdjęcie Brad'a , wyszedł na nim tak uroczy *.*



Na dziś to tyle jeszcze raz przepraszam . Kocham was :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz