poniedziałek, 12 sierpnia 2013

newsy + fakty

Cześć . Co u was? Wczoraj poszłam spać o 4 nad ranem bo oglądałam Teen Choice Awards i jestem wykończona wstałam po 10 ;)

Joe manager chłopaków ma dzisiaj urodziny :) Wszystkiego najlepszego!!

Chłopcy mieli dziś wywiad w radiu . Byli w Glasgow .

Radio Clyde


Chłopcy grali  w twistera




W środę chłopcy znowu będą w radiu :)
James :D




ConCon

Brad bardzo się wyspał w samochodzie , czuł się jak nowo narodzony xd 


Chłopcy nie byli dziś zbyt aktywni w internecie dlatego dodam kilka faktów o nich ;DD

26. Chłopcy mają konta zweryfikowane 
27. 6 sierpnia 2013 r. został opublikowany ich pierwszy teledysk do singla Can We Dance na ich koncie VEVO :)
28. Ich teledysk do Can We Dance ma ok 530 tysięcy wyświetleń.
29. Każdy z chłopców ma dziewczynę ( jestem pewna na 98 % )
30. Connor cierpi na astmę 
31. Chłopcy byli supportem McFly w tym roku . 
32. Będą supportować również Selenę Gomez na jej dwóch koncertach w Londynie . 
33. Na początku sierpnia minął rok od ich pierwszego publicznego występu.
34. James dużo trenuje , kiedyś był pulchniejszy niż jest teraz
35. 2 ich covery mają ponad 2 miliony wyświetleń 

ily :** 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz