środa, 27 sierpnia 2014

News |

- Chłopcy odpoczywają w domach
- Dziś zamknięcie głosowania Mtv , więc jeśli macie twitter'a napiszcie jeszcze parę tweetów z #MTVHottest The Vamps


Specjalne wydanie Popstar Magazine z The Vamps!!


James :  Wiem ,że on jest naszym perkusistą ale to rzeczywiście działa na mnie jak dobry jest Tristan przy                 uderzeniu w bęben. Myślę ,że czasami to wychodzi ponad. Bardzo szczęśliwy zespół 
Tris : Awwww kocham cię . Dzięki koleś 

Siostra James'a słuchała dziś She Looks So Perfect i Don't Stop , 5sos
'' Jeśli jesteś Irlandczykiem i śpiewasz jest prawdopodobieństwo ,że jestem w tobie zakochany '' J.

'' Nie ruszam się aktualnie ... Może do Nandos ''


na siłowni

 'ćwiczący' Adam

'' Używam białka dla kobiet kiedy jestem w domu.. Nawet się nie troszczę ''


'' Spójrz na moją nową piękną @TaylorGuitars gitarę . Jestem szczęśliwym chłopakiem ''


To zdjęcie ma ponad 100 tys. lajków na Instagramie


'' Idę na siłownię pierwszy raz od zbyt dawna , mając nadzieję ,że wyjdę jak ten facet ale dam ci znać jak poszło '' B.
 '' Tęskniłem Jesse ''


'' Najlepsza drzemka kiedykolwiek. C.
'' Rodzice są daleko.. Gotuje obiad idzie dobrze ... ''


'' Moje sekretne hobby '' ( nagrody należą do Anastasi , więc pewnie sie spotkali )



1 komentarz: