sobota, 30 sierpnia 2014

News | Home , Got To Dance

-  Kolejna odsłona dla AwesomenessTV KLIK

'' Super słodkie komentarze na temat 'Move My Way' , dzięki bardzo ludzie! Napisałem to tak dawno , i to miło ,że w końcu znalazłem odbiorców '' James

'' Chciałbym myśleć ,że urodziłem się bluesmanem! Zgadnij kto to chociaż?!?! ''
jak myślicie kto to? :)



wygląda pysznie!

 '' Haha ''
kochani

'' Najlepszy czas @TheVampsBrad ily xx ''
zdjęcie dodane przez mamę Brad'a na jej twitter'a


 '' Dla dziewczyn , które nie miały baterii ''


 '' Ogromne podziękowania dla chłopców z  @PMTBirmingham za pomoc , zawsze najlepsi ''


James z kolegami na siłowni




 '' Taak ma nowy @Animalfreesport plecak! Dzięki bardzo ludzie ''


 James i Mickey  robili follow spree


'' 900,000 followersów? To niesamowite. Tak blisko miliona... To mnie przeraża. Mickey też to kocha. ''


'' Miło iść na spacer w domu , od tak długa. Również miło nosić moją Steve McQueen @Barbour kurtkę również! ''



'' Tęsknie za nią kiedym jestem daleko ''



 '' Moja blokada telefonu ''


Selfie

 '' Dziękuje @Levis za tą kurtkę, to dość niesamowite ''


Brad postanowił ubrać się na kolorowo


Chłopcy wystąpili dziś w finałowym odcinku 'Got To Dance' !


Chris Davidson

Backstage

2 komentarze: