wtorek, 10 grudnia 2013

Newsy :)

Cześć :)

Chłopcy byli w Irlandii ale dzisiaj już wracają  do UK :)

Podczas JBB na widowni było 18 tys. osób , wciąż nie mogą uwierzyć ,że wystąpili przed tyloma ludźmi <3
Na widowni była dziewczyna Brad'a i jego rodzice :)

cudne , prawda? jak ja bym chciała mieć kiedyś taką opaskę i wiedzieć ,że za raz ich spotkam


:D

 DZIŚ CHŁOPCY ROBILI TWITCAM'A I FOLLOW SPREE
TREND #TheVampsWildHeart był na 1 MIEJSCU W ŚWIATOWYCH TRENDACH!!!!

( przepraszam za jakoś zdjęcia , moje wykonanie xd , link do tc nie działa , ja nie  widziałam twitcam'a :( )



w Capital. fm
 Brad daj mi jeden ok? *.*

James żegna się z Irlandią :)

 fanki na lotnisku w  Belfaście

 z wujkiem Fin'em :D
 przed występem na JBB
 :)





zimno? ;c

 słodki Tris na lotnisku

kochani jutro dodam filmiki z występu na festiwalu i inne zaległe :)
dodam niedługo post'a z facebook'ami osób związanych z chłopcami , także ich zdjęcia z dzieciństwa ( jeśli znajdę wystarczająco dużo ) i jakieś  fakty
Przepraszam ,że nie napisałam o tc ale sama nie wiedziałam bo uczyłam się gdzie indziej :(
ilysm ;*

1 komentarz:

  1. Aww, słodziaki moje ♥

    Czekam na więcej ♥

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń