czwartek, 5 grudnia 2013

Newsy :)

Hej :D
W końcu może wyjaśni się sprawa dziewczyn chłopaków , dziękuje anonimie ,że do mnie napisałeś ( mam nadzieję ,że jest tak na 100 % ;) )  a więc pewnie dla wielu z was będzie to straszna wiadomość ale 3/4 The Vamps jest zajętych . Jeśli chodzi o Brad'a i Con'a to zgadza się Con jest z Hanną natomiast Brad z Liberty, James spotyka się z Ellie :)


Moi najlepsi przyjaciele - James 

 Tradley ;D
 Joonor ;D


takie tam z teledysku 
2 najlepsza scena po gonitwie Tristan'a chyba haha 

 słodkie <3

 Vampettes + The Vamps = Family <3


przygotowania sprzętu ;)
Tris jaka ręka xd

Tris się wszędzie wpieprzy hahah

 początki :')))

Con :D


 Bradley  z pieskiem awwww


 James :D

 James ciężko pracuje na wygląd swojego ciała <3





Dziękuje jeszcze raz wszystkim  , którzy brali udział w tej akcji <3
Choć myślałam na początku ,że tylko ja wezmę udział to z czasem coraz więcej osób się przyłączało. Poznałam mnóstwo cudnych Vampettes , które mają podobnego świra na punkcie chłopców xd 
Kocham każdego 
Udało nam się dobrnąć do 1 miejsca w Polskich trendach :)
Naszą akcję zauważył Connor :DD Dziewczyna napisała tweet'a z moją akcją i on zrobił fav 






Na dziś to wszystko <3
ilysm ;**





















2 komentarze:

  1. Eh, no i moje życie legło w gruzach.. XDDDDDDDDDDDDDDDD

    Bosz, co James wpakował sobie do buzi ? :ooo


    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. tu anonim XD sprawdzajcie facebook' chłopaków, jeśli nie wiecie jak je znaleźć to wejdźcie na te oficjalne konto i są oni poprzyczepiani do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń