poniedziałek, 25 listopada 2013

Newsy :)

Hej ;)

Dziś swoją premierę miał 2 singiel chłopców  w Capital.fm WILD HEART!!
Z tej okazji 4. 12 Twitcam i teledysk do tej piosenki! ( może jakieś follow spree? )  Podekscytowani? Ja bardzo bardzo bardzo :D

Możecie tutaj posłuchać  tej piosenki :) :
http://www.capitalfm.com/artists/the-vamps/news/wild-heart-fan-reaction/

Możecie zadać chłopcom pytania i podobno oni będą na to odpowiadać ( zadałam już kilka ;) )
http://www.mtv.co.uk/artists/the-vamps/competition/the-vamps-ultimate-party-playlist


Podczas audycji w Capital.fm :)


                                       



 <3


Jak chłopcy się zmienili  :')


Con i Fin <3
 Jadley ;D
  Hahah :)



 #OK
 HAHA biedny Brad
 Mina Con'a haha


na dziś to tyle :) 
ily ;*
proszę zadawajcie mi pytania na Asku bo nie wiem czy mam zostawić konto czy usuwać :)

2 komentarze:

  1. Cudo ♥
    Czekam na kolejne :)
    Nie usuwaj aska ! ;-)

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww <3 twojego bloga odkryłam niedawno. Dostarcza fajne i ciekawe informacje. Będę wchodziła tu częściej. Jeżeli masz Twittera i będzie jakiś nowy wpis to mozesz mi napisać. @Vanessa432234 . Zapraszam do siebie na bloga:
    opowiadanie-o-thevamps.blogspot.com
    będzie mi miło jeżeli na niego wpadniesz i skomentujesz ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń