sobota, 1 sierpnia 2015

News | Marnie, Shazam

Chłopcy 13 sierpnia wystąpią na Summer Splash

 - '' Kiedy James spotkał Marnie '' KLIK
- Przed koncertem KLIK
- Follownijcie The Vamps na Shazam KLIK
- Jeśli nie macie ich Snapchata : vampssnap

Koncert w NYC



Joe i Marnie

Instagram The Vamps
'' Sprawdźcie tego małego faceta ''


'' Spędziliśmy czas w Shazam wczoraj ''


'' Trzymaj się z dala ''


Instagram Connor'a
'' Hej Marnie ten pies jest szalony ''


'' Zdecydowałem się użyć mojego drugiego imienia dzisiaj ''



Instagram James'a
'' Spotkałem moje kochanie @/Marniethedog ''


'' Charlie Walk jest facetem. Obserwujcie go teraz. Proszę. Haha ''


'' Dzień dobry od mojej dziewczyny i mnie ''



'' Szybki trening ramion przed filmowaniem na miejscu. Leeeeggggoooo ''


Wcześniej niedodawane zdjęcia z dziewczynami

James i Kirstie Instagram




Tris i Anastasia Instagram



Connor i Luisa Instagram


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz