środa, 25 lutego 2015

Trasa , czas w domach , KCA

- Chłopcy ogłosili 2 z 4  europejskich krajów, które odwiedzą są to Holandia i Włochy!
- Jeśli chcecie wygrać płytę The Vamps odsyłam tu KLIK konkurs trwa do jutra
- Przypominam o podpisywaniu petycji KLIK ( 341 podpisów ) 
- GŁOSUJEMY Kid's Choice Awards 2015 
Tu oddajemy głosy na nasz fandom KLIK ( w ciągu doby można głosować kilkakrotnie )
a także na Twitterze pisząc #KCA #VoteUKVampettes
- Jeśli jeszcze nie daliście follow VampsEurope KLIK

Jutro na blogu pojawi się dość ważny post dla Was w związku z nachodzącymi urodzinami Connor'a, więc koniecznie go odwiedźcie :) 


'' Miły spacer z rodzicami i siostrą ''




'' Było mi zimno. Okey ''


'' Ranek Sophie ''


'' Migdały, banany, wanilia , białko chleb bez masła , cukru lub mleka Wysokobiałkowy , bardzo mała ilość cukru ''


'' Widzę cię ''


'' Co kiedykolwiek poszło nie tak tiggs? ''


'' Nadal jesteś słodki ''


'' Podekscytowany pójściem na siłownie z tym muppetem [...] ''


'' Dziwak ''


Wczoraj swoje urodziny obchodziła mama Brad'a Anne-Marie , cała rodzina wspólnie je świetowała





 '' Nie mogę doczekać się powrotu do pracy ... '' Dean


'' Tak ''


'' Chłopcy ''

Rockowy Animal


Urodziny obchodziła także dziewczyna Joe!




1 komentarz:

  1. Świetny post. Właśnie napisałam petycję.
    Jestem Ci wdzięczna za to co dla Nas Vampettes robisz <3
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga. Dzisiaj dodałam drugi rozdział
    http://znimspelniacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń