niedziela, 18 stycznia 2015

Wylot do Australii

The Vamps już wylecieli z Wielkiej Brytanii,  23 stycznia pierwszy koncert w Sydney na trasie Meet The Vamps Tour! 

James wylał sok żurawinowy i wszystko było mokre :')


'' Singapur '' B.

Dobrze widzieć ich znowu razem


'' #PierwszaklasaFin ''


Piękna Sophie ( dziewczyna Dean'a )


Mickey i James


Nowe buty James'a


Na siłowni z Adamem


Drastyczne



Zdjęcie zostało wykonane podczas spotkania James'a z jego dziewczyną


Kochany
16 stycznia Connor był w kinie na Uprowadzonej 3


'' Skoncentrowana twarz '' C.


Tristan jest podekscytowany nadchodzącym rokiem



3 komentarze:

  1. Powrócił mój Brad! Łiiiij! Biedny James, tak mi go szkoda. I Mickey. Jak ja go dawno nie widziałam :)
    Fajnie, że dodałaś nowy post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Dziękuję że je dodajesz! Czekam na następny, chociaż wiem ze pewnie masz dużo nauki bo nowy semestr. Nie przejmuj sie! Nie przestaniemy Cię kochać, a przynajmiej ja :D ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń