piątek, 26 grudnia 2014

Święta u Vampsów

- Życzenia od The Vamps KLIK ( ich konto na Instagram jest zweryfikowane )
- Relacja z 40 Prinicipales Awards KLIK
- Debiutancki album The Vamps ''Meet The Vamps'' znalazł się na 6 miejscu najlepszych albumów 2014 roku według PopCrush KLIK

James na Instagram :


Brad w świątecznym wydaniu


Brad ma czapkę od P&CO


Artykuł o Bradzie i Lauren ( chyba Fun Club )


'' Mam nadzieję ,że wszyscy macie dobry dzień jak Jesse '' B.


James i Kirstie Brittain trzymający się za rękę
chyba to coś poważniejszego 21/12


mały Harry

James z rodziną


na weselu kuzyna


New York


James w wieku 16 lat

Con oglądający tv z pewnym kolesiem



Luisa i Connor na święta


'' Mikołaj jest zmęczony ''


słodka Milly

nowa fryzura Tristan'a
według mnie wygląda świetnie!


:D


10 komentarzy:

  1. Trist wygląda cudnie. Jeżeli chodzi o Brada jak zwykle no comment. Pozwolę sobie Ciebie zacytować: "to dziwne dziecko jest" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kim jest Luisa ???
    Nie jest connora dziewczyną ???
    Proszę odpowiedź :*
    Ps. Uwielbiam twojego bloga i pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jego dziewczyna :)
      dziękuje i również pozdrawiam! x

      Usuń
  3. Też się zastanawiałam kto to Louisa. A tak apropo to James już nie chodzi z Sophie Turner? Coś przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno nie są ze sobą, poszło o coś James pisał różne rzeczy na twitterze niby utrzymywał ,że byli tylko przyjaciółmi ale to było coś więcej , ona znalazł sobie innego chłopaka...
      z Kirstie widywał się parę razy , myślałam ,że tylko się przyjaźnią , zobaczymy co będzie dalej
      *Luisa to dziewczyna Connor'a :)

      Usuń
  4. Dzięki wielkie :D jeżeli chodzi o The Vamps to jestem tu nowicjuszem. Słucham od niedawna, ale już kocham ich całym sercem. To nie jest jakiś cukierkowy boysbandzik ani typowy łupiący w podłogę zespół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty :)
      Słuchałam The Vamps już wcześniej lecz niedawno uświadomiłam sobie jak bardzo ich lubię. Teraz jestem Vampette całym sercem. Podziwiam ich za wytrwałość i muzykę, którą tworzą :)

      Usuń
  5. Małe pytanko
    Czy Brad i Lauren są ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak długo Luisa i Connor są razem?

    OdpowiedzUsuń