sobota, 1 listopada 2014

Co nowego u The Vamps?

Cześć kochani :)

- The Vamps są w Los Angeles! 
- Zapowiedź Meet The Vamps Live In Concert DVD KLIK
- Meet The Vamps - Christmas Edition Album Sampler KLIK
- The Vamps grający wy Newly Wed Games KLIK
- '' Dziękujemy bardzo za udzielenie nam możliwości wydania naszej muzyki wszędzie ''
- NinjaJoe KLIK
- Nowy filmik z okazji Halloween KLIK
- Dziś o 22 twitcam!!
- Jojo Wright ma dla nas wideo z The Vamps!

Najbliższe wydarzenia 
 Album już 4 listopada!
Teraz na stronie The Vampa można zakupić album z plakatami z podpisami chłopaków i kostką czy w wersji z 3 akustycznymi nigdzie niepublikowanymi utworami

 <3

Chłopcy w studio
stworzyli już cover do Hey Soul Sister od Train




James i jego poranny spacer




'' 280 dolców później i mam zastrzyk w dupie , mam nadzieję ,że poczuje się lepiej ''


'' Mając na uwadze ,że nawet nie pamiętam kiedy ostatnio uprawiałem seks , wątpię ,że mam... Chociaż spróbuje ;) sprytni ludzie ''




o matko! fjdj

Problemy ze ścięgnami wcale nie zniechęcają James'a do ćwiczeń


'' Smoothies to moje życie ''



chłopcom zebrało się na selfies





 Wolicie Con'a w naturalnym kolorze jak niżej czy z pasemkami blond?


Spider-Con


'' Zamknęli mnie tutaj ''


Chłopcy próbowali indyjskiego jedzenia w Ameryce dziś


Vampsi podpisujący plakaty ze swoim wizerunkiem , to właśnie one będą dodawane do albumów



Brad podpisujący plakat promujący film do której The Vamps nagrali ścieżkę dźwiękową


dobranoc!

'' Wygląda znajomo ''


'' Potrzebuję jakiś nowych butów ''


Oni są cudowni razem!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz