wtorek, 15 lipca 2014

News | Hiszpania

Cześć :)

- Jeśli ktoś jeszcze nie wie http://www.twitlonger.com/show/n_1s2cdsq
- The Vamps są w Hiszpanii i nagrywają nowe wideo!!!
- Wczoraj w sklepie The Vamps była 20 % zniżka na wszystkie produkty!
- Can We Dance w Europa FM http://instagram.com/p/qbV8bsy5s4/?modal=true
- Pozostało 20 dni do wydania STY EP w USA , dziś wyszedł pre order
- Dziś album chłopców kosztuje 4,99 funta!
- James znów prawie doznał kontuzji tym razem w szyi
- '' Niesamowity dzień dzisiaj. Jesteśmy wielkimi szczęściarzami '' Con wczoraj

Dalsza część rozmowy pomiędzy Sophie a Jamesem
S: Proszę przestań. Przerażasz mnie . Twój pierwszy tweet to zdjęcie kiedy mój przyjaciel zabrał mnie do nando's i teraz to.
J: Ty sprawiłaś ,że oglądałem twój kiepski mały program. Ja nawet nie lubię Gry o tron.

Do wygrania 10 bietów na trasę z Austinem oraz podpisana EP STY! Tylko dla fanów z ameryki


Somebody To You zaczęło ten weekend na 1 miejscu MYX Daily Top 10!


STY na 1 miejscu #YamahaTop40 chart Phoenix Radio Ball


Krótki wywiad z Bradem

Plakat The Vamps w Inrock Magazine


Kolacja w Hiszpanii 









Con w kapeluszu Brad'a



Podczas kręcenia wideo







 '' Dobranoc światu ode mnie , Joe i tego dużo kapeluszu ''



jejku


                                     


 '' Atrament ''




Laura i Violet 

 Prawdziwy powód wyjazdu do Hiszpanii













ily x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz