niedziela, 6 października 2013

newsy :)

Cześć ;D

The Vamps pakuje się do LA!
Wczoraj chłopcy zrobili follow spree :)
Chłopcu utrzymywali 1 miejsce na iTunes ;D ( dziś 1 miejsce mają One Republic )
Wiele gwiazd im gratulowało i tweetowało do nich


To zdjęcie wstawił James :')


Wczoraj udało mi się zdobyć follow od Tris'a lskjdhfjksdf <3


Josh z Union J pisze o chłopcach :) 


<3

 '' Cokolwiek się dzieje , mam nadzieję ,że kiedy znalazłem Brad'a 2 lata temu nie miałem pojęcia ,że dojdziemy do tego punktu - Spełniłeś moje marzenie '' aww

'' Nie ma 4 członków The Vamps , jest ponad 300 tys. . Jesteśmy rodziną ,a bez siebie jesteśmy niczym '' 



Tak bardzo chciałabym mieć jedną z nich <3


Mickey słucha The Vamps

 Dean , Tris i James :D


#ok
  w Nandos

aww *.*
spotkanie w Birmingham




hahaha tyłek James'a




ze spotkania w Birmingham

Connor próbował dziś mówić po hiszpańsku powiedział ,że chce dotknąć gitary zamiast na niej grać hah


najsłodsze zdjęcie na świecie <33333333333



ilysm ;* 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz